ångrar...

Idol-Erik var tydligen på Lusseballen igår >< Fyfan!!! Jag är bitter som faaaaaaaaaaan!

Men. Jag hade ganska trevligt igår ändå.
Helgen blev väl inte riktigt som jag trodde från början. Men det blev väl ganska bra tillslut ändå!

Fredag: Tenta, projektarbete fram till halv tre. Från tre o ett par timmar framåt vare bastu! :D Blev lite fuller, o efter duschen vare middag hos Karin. Läskigt att vara småfull innan middagen.. Lite som dammiddagen de dära :P Men maten var god o drickan oxå :)
Blev att vi gick hela vägen till Flamman, trevligt trevligt :) Igår var väl inte riktigt lika kul.. Men efter att ha sovit bort hela dagen blev det lite korridorsfest iaf!

Idag mår jag bra! Hoppas att alla som var på ballen igår mår SKIT! hahaha!

men jo... jag är fan bitter.

Ha en bra dag! ......eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0