Det snurrar i min skalle

Jobbade i LiU-Store 11:30 till 13 idag, något intressant måste jag säga! Snurrig som fan, lite illamående o hade huvudvärk & ont i armen. Vaccinet är lustigt!

Skulle egentligen åkt med Madde till Tornby, men pallade inte. Åkte hem, käkade lite o deckade i sängen istället.. Tror det blir sova snart igen. Gör ju fan inget annat. Men men.

Julklappen är klar nu iaf :)



Fina, right? :)
Kommer hem till mig om ett par dagar, då får vi se om de är värda pengarna. Men det tror jag nog att de är.
Mjauuw :)

Jag förvirrar mitt liv ganska duktigt oxå. Får se hur det löser sig.
Jullovet kan komma att bli ganska intressant iaf! :P

Well well.

Imorn är det arbetsintervju på Flamman. Kul kul kul! :D
Hoppas bara att jag är pigg då..

God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0