Don't stop believin'

Inget Australien för min del, inte denna gången. Men Irland kommer bli askalas!
Drygt dock att det finns vissa personer som anser att det inte är bra att åka iväg sådär.
FUCK OFF!

Jag blir så jävla arg. Mitt liv, mina val. Detta har ju förihelvete tillomed med min utbildning att göra. Och inte fan vill jag jobba i Sverige hela jävla livet, så då kan det ju faktiskt vara ganska bra att ha varit utomlands en termin o pluggat???!

Morr.
Det finns inte mycket gott att säga just nu. Hrmpf.
Julen kommer bli kul....NOT.

Well. Jag var lite glad innan, får hoppas glädjen kommer tillbaka lite senare.
Får en Karin o en Adam på mat-besök. Trevlans!
Kanske borde fixa iordning lite till det?
Men soffan är sååå skön....


Trodde förresten att jag var ledig idag oxå, men Shazeb ringde kvart över ett o frågade var jag var.. Skulle visst jobba idag :S Så slängde på mig kläderna, sprang till cykeln o cyklade fort som fan till uni.
5minuter. Nytt rekord!

Dock slutade inte kroppen skaka förrän efter stängning... haha!


Näääe.
Ha en bra kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0