en helt vanlig onsdag


Mandelmassefigurer från julbaket i söndags :P



Skulle ju bjuda Karin o Adam på lite mat innan. Det gick ju lite sådär.
Kycklingen ville inte riktigt bli klar, så jag höjde värmen lite. O sen när jag kollar mot ugnen ser jag eldslågor komma från plåten o sen börjar de ryka jävlar! Så det blev att vädra lite grann. O kycklingen var askonstig, kom massa blod ur även att köttet var vitt o fint :S Weird!
Så det blev te, mackor, lussekatt & pepparkaksmuffins istället :P

O Paradise Hotel! De slutar aldrig förvåna! :D Men vilken underhållning, ojojoj. Riktigt najs! Får se hur länge man orkar följa de..


Men men. Nu äre The perfect man på tv, lite mysig film :P
Perfekt?
njaae.

Men äsch. Maybe someday!
Bra låt förresten-.


Övertrött ikväll igen? I hope not! Imorn äre ju dags för sista föreläsningen innan jul :)
Sen äre avslutningsfest! Ännu mera YAJ!

Men i år ska jag hålla mig borta från badkaren.. O kanske inte lämna cykeln åt ett grymt öde inne i stan.
Nej, i år ska jag fanimig ta mig hem alldeles själv! På cykel!

Aja. Det märker vi imorn :P

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0