how you remind me

Kan inte sova.
Så jag gick upp, satte igång datorn igen o började plugga.
Så nu är jag klar med det jag skulle göra tills imorn. Eller ja, de ja kan göra iaf. Vilket inte är så jäkla mkt iofs.
haha


Jag är egentligen jättetrött. Men det gååååår bara inte sova.
Tur att jag inte börjar förrän ett imorn :)
Dock äre bra om jag är pigg imorn kväll.
Men äsch, det löser sig nog :)

Nu lyssnar jag på Johnossi o försöker komma fram till vad jag missade på lusseballen.
Förutom fyllan bland allt härligt folk då vill säga.
Morr.

Well well.
Vad händer?
Inte ett skit.
Jag är sugen på jordnötter.
Äta?
-Kanske.


japp. jag är övertrött.

och nu ska jag dansa i köket.
o sakna min söta Egon lite mer.

kanske därför jag inte kan sova?

bokstäverna ser asroliga ut när man skriver från mitten.
dom liksom flyter
ut på sidorna
ascoolt

coolt är ett ord jag använder alldeles för ofta
och som kommentar till typ... allt

coolt.


Usch. Jag borde sova.
Men klockan är inte så jäkla mkt.
Eller?

Är ju bara två dagar kvar i skolan nu iaf.
Imorn, eller det är ju idag. Ett till fem.
Sen torsdag- tio till ett tror jag bestämt att det var.


Ska jag säga god natt?

Jo det är nog bäst.

Ber om ursäkt för ett ytterst tråkigt inlägg.
Men det är inte många vakna vid den här tiden på dygnet märkte jag.
Kanske skulle ringa o väcka någon.
Eller decka i sängen.

Jag bara fortsätter skriva. Dåligt!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0