Jullov :)

Najs najs najs naaaajs!

JULLOV! Mmmm :)


det firades med inte helt traditionsenlig julavslutning, men trevligt vare! Förfest, mellanfest & Platå. Lite för mkt Absinth, men jag hittade ju hem iaf. Rullade runt på Ågatan med Karin oxå, inför poliser o skit.
Men blev erbjudna hjälp upp av ett par stycken, några jag inte kommer ihåg.. men wtf!
Mat hittade vi oxå innan de va dags för hemfärd.
O ja hade inga vantar o ingen mössa.. kallt som fan. Men så gåre när man är lite glömsk :P Nu är de hemma hos mig igen iaf!

I fredags gjorde jag inte många knop.. Men Karin mådde värre ;P hihi

Sjutton minus vare ute igår när ja cykla in till stan o hämtade mina grejer. Uschan!
Film, julbord & lite julfest blev det igår oxå. Var kul ända fram tills vi skulle hem. Men har nog släppt de där nu, även om kommentaren var NÅGOT överflödig. Hrmpf.

Well. Idag blire Vetlanda. Kan ju bli intressant.. Blir nog inte så länge iaf.. Linkan runt 2-3 januari. Lite lagom sådär.
Hade gärna åkt nån annanstans, men pengar.. Har ju knappt pengar till hyra denna månaden :S CSN täcker preciiiiis.

jaja. Nu ska jag stressa klart. Buss om en timma (tåg om två, men är lite lat o orkar inte gå till Coop valla utan tar bussen som går  precis utanför istället.. haha!)


Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0