lite helg, sweet!

Snart härligt jävla jullov :) Jag gillart!

Ska bli riktigt najs att vara lite ledig!


Va på Liu-Store möte innan, lite tråkigt att hela "stommen" slutar nu efter jul, men hoppas på att bra folk kommer in på posterna!
Men det är nog inga problem de dära.

Jaaaa, va ju ett litet tag sen jag skrev nu, vad har hänt sen sist?
När skrev jag sist? Hm, de vet jag inte. Pepparkakor tror jag det handlade om.
Dem gick åt fan!

Bildbevis? -Jomenvisst!


Det började ganska bra iaf.. MEN:



Degen var sjuuuukt jävla kladdig (tydligen skulle smeten blandas med jääättemycket mjöl, men eftersom det handlade om glutenfri pepparkaks"deg" vågade vi inte riktigt de.. För resultatet brukar bli lite lustigt då :P Så vi gjorde vårt bästa. Kletade ut på plåtarna bäst de gick.

Och resultatet?



Det blev väl lite sådär..

Det är ju inte utseendet som räknas.. men de smakade fan inge vidare heller :P Lite för lite smak o lite för mjukt :P Men nu har vi ju testat de iaf! :P


Iaf. Innan baket vare lite Sushi o efteråt vare glögg & sen Luciakonsert i Missionskyrkan. Najs!
Sen Idol-Final o Erik vann :) Yaj! :D

Sen vare lite bös, inget jag tänker skriva här. Men jag hoppas det är ganska okej nu iaf!

I lördags morse kom mamma o Micke hit, blev en sväng på stan o sen upp till Cloetta Center o kolla på LHC - Brynäs. Hockeyn gick väl lite sådär, men kul vare! Mycket bråkande, o Jämtin satt i utvisningsbåset lite för många gånger, men de var väl väntat :P
Sen Harrys, mycket god mat & ÖL!

Igår blev de en sväng till Gamla Linköping o sen åkte mamma o Micke hem med min älsklings Egon. Jag o ett par brudar i klassen bakade julgodis hos Natta från tre till sju. Mycket gott! :D
Sen arbetsintervju halv åtta på Flamman, o de gick väl så bra de kunde tror jag. Svar innan jul iaf! :)

Idag vare föreläsning tolv till tre, sen lite förberedelser inför lektionen imorn, blir lite sånt imorn oxå innan de börjar. Sen möte.


Ja, en jävla massa text blev de men så har min helg varit!

Nu ser jag fram emot torsdag eftermiddag: JULLOV!
men jag kommer sakna linkan, det måste jag erkänna...


Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0