en lång lång tid

Har hänt en del sen sist, ganska mkt. Är i vetlanda fortfarande, jobbar o står i.

Hultsfred har varit, både bra o dåligt. Ganska skit i början av festivalen, sen glömde jag lite o sen nu, nu äre ännu mer skit än innan. Men äh, vad kan ja göra åt de nu? Jag har sagt att ja ångrar hur ja gjorde, bett om ursäkt. Mer än så kan ja faktiskt inte göra. Det var du som sa att du inte ville mer, aldrig mer. Jag blev jävligt ledsen, kände inte för att deppa hela festivalen. Enklaste sättet att glömma är olika för alla, eller hur?

Men men, de e bäst att de blir så här, jag vet. Men de känns skit att få höra de av nån man fortfarande gillar.. Men wtf. De löser sig, de gör allt.

Festivalen vart iaf succé (om man bortser från ovanstående händelser). Valle o ja behövde varken sätta upp tält eller ta ner ett, hennes polare är riktigt snälla :) 7öl kostade de iofs, men de vare fan värt :P Våra andra grannar hade med sig ett asnajs partytält med pressening runt om, så regnet nådde oss inte :D Typ de bästa med hela festivalen, - att inte bli blöt! :D :D Trevliga va di oxå, skåningar...... haha!

På söndamorronen kl9 vare dags för att jobba för att man fått gå in gratis, började me o bära trallgolv o riva lite smått.... Sen blev de städning för hela slanten :S Uschan! Kratta o sopa, pilla o äcklas... Men men, gjort blev de ju iaf.. I måndags fick ju ja o Valle banda stockar de sista två timmarna iaf ^^,

När vi åkte hem blev de barfota tur in på donken, sen hem till mig o tvätta en jäkla massa! Har fortfarande inte tvättat upp allt..... :/

Men men, idag ska ja jobba iaf! Bäst o göra nåt vettigt innan ja börjar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0