ledighet & soool :)

Ledig idag, igen. Känns konstigt, men jobbar ju hela helgen så :P

Solen lyser, precis vart ute o svettats lite. Väntar på att någon ska höra av sig så vi kan åka o bada.. Daah, vilken tid alla ska ta på sig! :P Äsch..

Valle kom hit igår vid kvart i tolv, hon jobbar idag förmiddag (började kvart i sju, men försov sig o åkte härifrån vid sju tror jag)... haha! Iaf, vi va lite lustiga igår, dansade o hade oss. riktigt kuwl :P Färgade håret gjorde jag oxå, blev mörkare än va ja väntat mig :S Men ja slipper ju se att så ofta, synd om alla andra dock... haha!
Planerar inför nästa sommar, jobb hela hösten o våren så vi kan va lediga nästa sommar; sen en jäkla massa festivalliv! :D O kanske nån resa utomlands... hade vart såååå jäkla skönt! vill fan åka nu i sommar, eller i höst, men vart fan ska ja få tiden o pengarna till de ifrån?

Äh, nu ska ja sluta klaga o va lite social. Solen här kommer jag!



Btw, varför sitta o deppa hela dagarna? Jag orkar inte med sånt, bättre o ta tag i de när du vill snacka med mig igen, jag väntar tills dess. Nu har jag hellre kul o glömmer allt en stund, för glömma de ska ja ju göra förr eller senare ändå så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0