som en båt på vatten.

Flyt!
Allt går verkligen som jag vill just nu. Det enda jag skulle kunna klaga på just nu är att artiklarna är sjukt sega att läsa. Men vet ni vad? Det löser sig!

Fick igår veta att jag fått VG på ekonometri-tentan! :D Jag som var smått osäker på om jag ens klarat den.. Men OM jag är glad nu eller! Detta betyder att jag inte kommer ha ngn omtenta i augusti (för kursen jag läser nu är det hemtenta i och om ja inte klarar den på första försöket blire komplettering - o de löser sig alltid).

Jag kommer vara klar när kandidatuppsatsen är färdigskriven, kan inte förklara i ord hur bra det känns att veta det!!

Idag på morgonen hittade jag vidarebefodrade mejl i inkorgen, från min uppsatskompis Martina. Ämnet tänker jag inte ta upp här förrän allt är klart, men jag kan säga att som det ser ut nu kommer vi skriva mot ett företag! Sjukt kul! :)
Ska träffas imorgon och prata ihop oss - kommer antagligen anförtro bloggen så fort jag vet! ;)

Hur ser resten av veckan ut nu då? Ja de e lite allt möjligt som ska göras, men det är bra trevligt!

  • Ikväll ska jag på fika hos Madde, födelsedagsfika. Mums! Och vad som är nästan ännu bättre är att hon bor en trappa upp ( frisk luft är farligt? :P)

  • Imorn är det lite skola o som sagt uppsats-mickelimock. Sen blire nog lugnt, kanske lite träning?

  • Torsdag är skola, sen till The Body Shop o bli sminkad med ett par tjejer från klassen! :) Kul som attan! Sen på kvällen ska jag på Stresshanteringskurs - kan vara det bästa någonsin jag anmält mig till. 

  • Fredag innebär sista pluggdagen för veckan (?) - Gästföreläsning och sen Sommarjobbs-intervju! Pirrigt! Men jag tror och hoppas att det kommer gå som smort!
    Sen kommer min fina Linus hem från Moskva också, härligt!


Nu ska jag gå å titta till min bakpotatis i ugnen och fortsätta må bra och bara myyysa!

Ha en fin kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0