dagens efter softorsdag

Igår innan förfesten började trodde jag att jag skulle vara råbakis idag. Idag är jag oerhört lycklig över att jag trodde fel. :) Är lite trött o seg, men inte så bakis. Härligt! Resorb & fyllemat ♥
Tog mig till skolan till tjugo över nio, bra jobbat tyckte jag! Satt där till typ halv ett. Nu lagar jag mat o sen ska jag fixa klart alla källor. Sen skriva lite till. Så får vi se vad som händer! :)
Ikväll ska jag jobba på SOF, i Flammanköket o göra Fish 'n chips! MUMS! Jobbtid är från 20:30 till 04:00. Puh! Kommer sova gott inatt.. :P

Igår fick jag reda på en fasansfull sak.. Vet ni vad Wolverine betyder på svenska? Ni vet, den apsnygge Wolverine i X-men?! Jo, JÄRV betyder det. En jävla JÄRV är han, vad är det som är coolt med att vara en liten tjock järv med asfeta tassar?!
Min världsbild förstördes lite nu. Årets I-landsproblem, helt klart!



Nu ska jag sörja min upptäckt med lite het fläskfilé i kokosmjölk. Mums! :)
Ha en fin fredag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0