ibland vill man bara stanna kvar i drömmen.

Jag gillar när känslan av medvetenhet kommer till mig. När jag inser vad jag ska vara med om, vad som sker och vad jag har varit med om.
Mina framtidsplaner är storartade, större än jag först anade. Trots att jag berättat för många om vad som ska ske var det inte förrän idag som jag insåg själv vilken möjlighet jag har framför mig. Vilket äventyr det kommer bli! Och vad mycket jag kommer lära mig!
Samma sak gäller vad jag gjorde förra hösten. Det spelar ingen roll att jag berättat om mina äventyr tusen gånger, minnena och upplevelserna kommer tillbaka pö om pö, och ibland kommer det en sån där känsla till mig, att jag klarade av det helt på egen hand. Jag var där, i ett vilt främmande land, alldeles själv och allt gick bra. Jag kom hem till mina älskade vänner igen med en hel drös med nya erfarenheter och upplevelser i bagaget.
.
Jag älskar äventyr och mina planer är storslagna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0