ibland vill man inte stanna i drömmen.

I morse vaknade jag med lite oro i kroppen. Drömmen jag hade verkade oerhört sann när jag drömde den, nämligen att jag, någonstans i världen, hittade min första tatuerare. Han och jag kom överens om att jag skulle tatuera in en fågel, nämligen en Hornbill (hade en sådan på volontärcentret i Indonesien). Bestämde mig för att den skulle sitta på låret.
När tatueraren är klar tittar jag ner, förvånad över hur icke-ont det gjorde att göra den. Till min förvåning täcker den heeeela låret och har dessutom robotfötter.
Hm?
.
Ganska lättad att det bara var en dröm, -ja.
.
Gick upp och fortsatte jobba. Nu är jag hemma igen, efter att ha grattat fina mormor i minneslunden. Köpte lite blommor åt henne också. Hoppas hon har det bra :).
.
Söndag = vilodag. Precis vad jag ska ägna resten av dagen åt! Mihi.



Häromdagen beställde jag förresten en ny leksak/resekamrat, en kamera!


valde mellan denna och:


Men föll tillslut för Panasonic Lumix TZ30. Mest för att det skiljer ca 1000kr på dem plus att TZ30 är betydligt mindre (och har billigare dykhus).

Sådärja.
Ha en finfin dag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0