inredningsplaner.

Igår när Linus kommit hem efter sin pluggdag gick vi upp på vinden och påbörjade flyttförberedelserna. Nu är alla tomma kartonger nere i lägenheten, redo att packas i. De bara står där, i alla möjliga hörn, och viskar till oss: packa mig, packa mig, packa mig. Men nähe ni, det får vänta lite! För just nu sitter jag o myser med långfrukost och tv-mys samt utvecklar mina inredningsplaner :)
.
.
.
.
Bilder på planerna alltså. (Får se om jag får med min Linus i planerna också).
.
Byrån längst ned är till Egon och är tänkt att stå bredvid Stringhyllorna, dessa underbara skapelser man kan bygga ihop lite som man vill :)
Vitrinskåp, skåp med dörrar, låddelar, vanliga hyllor, tidskriftshyllor... Underbart! Och färgerna, utseendet. Det är nästan lite för bra!
Något som definitivt inte är för bra är priset. Ujujuj. Men det får man väl tåla ;)
.
Ikväll ska jag på pyjamasparty! Nu: Sjunde himlen (riktigt kvalitetstv de dära!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0